Webaholic

Net + Tech

Net + Tech

Milyen egy sikeres weboldal?

2015. január 22. - sajt

Több mint hat éve készítettem egy weboldalt egy nőgyógyásznak. Ez már több, mint 6 éve történt. (onnan tudom, hogy 6 éve költöztünk a mostani lakásunkba, ezt pedig még a régi lakásban csináltam). Már nem is én hostolom az oldalt, az utolsó frissítés pedig 2010-es. Akik áttették az oldalt, nem nagyon foglalkoztak vele és az is igaz, hogy a doktor úrnak ma már csak hobbi a szakmája, egészen másból és. Így a weboldal megmaradt olyannak, mint ahogy eredetileg megcsináltam. Az összes szöveg, a google analitycs (ezzel lehet mérni egy weboldal látogatottságát) kódok, illetve a kapcsolat oldalnál betettem a saját e-mail címemet is.

Nos, azóta folyamatosan kapom az e-maileket. Naponta írnak (elsősorban) nők arról, hogy milyen problémáik vannak. Mivel ez egy nőgyógyász oldala, ezért ilyen jellegű kérdéseket tesznek fel. 

Nagyon érdekes, hogy egy ilyen személyes témáról írnak egy vadidegennek. Ráadásul névvel e-mail címmel.

Szóval, ha ez az oldal szerintem elég sikeres, mivel napi egy konverziója van még úgy is, hogy semmi változtatás nem volt rajta. Ráadásul egy olyan szegmensben, ahol talán elég nagy a konkurencia.

Talán ekkoriban történt, hogy egy gyógyszerforgalmazó cégnek csináltam weboldalt és az egyik forgalmazott termékük nevére a Google-ban előrébb voltak, mint a termék gyártója. Azt kérték, hogy kerüljenek hátrébb...

Mondjuk én már akkor is azt mondtam, hogy a tartalom (és Dave Gahan) a király. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nettech.blog.hu/api/trackback/id/tr77099089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása