Webaholic

Net + Tech

Net + Tech

Az ingyenes hazugság

2016. október 26. - sajt

Ma megvettem a Photoshop-ot. Sőt, már ott tartok, hogy MINDEN program a gépemen legális.

Volt amikor mindent loptam. (Persze a gépen kívűl). Loptam a Windowst, loptam az Office-t, mindent. Még a vírusírtót is.

Aztán jött az Ubuntu talán 2005? Legyen minden ingyen. És ott minden ingyen volt. Aki pénzt kért, az el lett küldve... Így aztán én is gyakorlatilag ingyen dolgoztam. Ehhez jött hozzá, hogy mindent magam javítottam. Szerintem az időm 1/3-a azzal ment el, hogy helyre tegyem a dolgokat.

Aztán egyszer csak beleszerettem a Mac-be. Mint minden, ez is érzelmi döntés.

Ma már a Photoshop 3000 Ft/hó. (Régen azt hiszem fél milla volt). Azt hiszem rájöttek, hogy olcsóbb megvenni, mint leszedni, feltörni, stb.

És én is rájöttem, hogy egyszerűbb pénzt keresni, és abból megvenni a dolgokat, mint lopni, és nem pénzt keresni.

Mondjuk az atom elég jó és ingyenes :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nettech.blog.hu/api/trackback/id/tr7811839049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása